מאמרים

נתב השיחות של הארגון צריך להיות מונגש – על פי חוק.

אז איך מנגישים את הנתב, כך שגם בעלי מוגבלות יוכלו להגיע אלייך ובדרך עקיפה גם להימנע מתביעה,

על כן יש לוודא שהנתב מונגש לבעלי צרכים מיוחדים.

ההנגשה המתחייבת בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התאמת נגישות לשירות), תשע"ג, סעיף 33.

א. הקלטה בשפה פשוטה , ברורה ובקצב איטי, ללא מוסיקת רגע, שתושמע עם תחילת מסירת המידע המוקלט ובכל השפות שניתן בהן המידע לכלל הציבור,

ב. הפניה את נציג ואו מוקדן עם תחילת השמעת המסר ומסירת המידע המוקלט

  • קריינות בשפה פשוטה
  • קצב הקראה איטי וברור
  • ללא מוזיקת רקע

כדאי להוסיף ריווח קל בין נושא לנושא, אך לא לקיים הפסקות ארוכות מידי בתוך הנושא – כדי לא לבלבל את המתקשר.

מומלץ להקליט בקול בתדר נמוך (קול גברי מתאים יותר, אם זאת החוק לא מתייחס למגדר המקליט).

מומלץ להקליט במקצב הקראה ובדיקציה מוקפדת עם מונחים פשוטים להבנה.

במקרה ויש דרישה להקשת ספרות (לניתוב, מס’ טלפון לחזרה כ”א וכו’) – תשאירו מספיק זמן לביצוע המטלה המתבקשת.

כדאי לתכנת את ההודעה שתחזור על עצמה במקרה ולא הוקשה בחירה בפעם הראשונה.

ואם בפעם השניה גם כן לא הוקשה בחירה – מומלץ לנתב את השיחה למענה אנושי.

 

 

rtp

Link Alternatif

indianapoliscartransport.com/wp-content/plugins/wp-mail/notif-attention.php

live draw

sangkarbet

prediksi sdy

ata02.fr/wp-admin/network/tags-contribute.php

kampungbet

server thailand

hongkongpools

situs judi bola

slot gacor

slot gacor

situs toto

slot gacor

שלח לחבר

מאמרים אחרונים

התייעץ עם המומחים שלנו | O-net

התייעץ עם המומחים שלנו

Onet 4 מאמרים 4 נתב שיחות נגיש

מאמרים

נתב שיחות נגיש

שרת וירטואלי בענן, שרת בענן, שירותי ענן

נתב השיחות של הארגון צריך להיות מונגש – על פי חוק.

אז איך מנגישים את הנתב, כך שגם בעלי מוגבלות יוכלו להגיע אלייך ובדרך עקיפה גם להימנע מתביעה,

על כן יש לוודא שהנתב מונגש לבעלי צרכים מיוחדים.

ההנגשה המתחייבת בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התאמת נגישות לשירות), תשע"ג, סעיף 33.

א. הקלטה בשפה פשוטה , ברורה ובקצב איטי, ללא מוסיקת רגע, שתושמע עם תחילת מסירת המידע המוקלט ובכל השפות שניתן בהן המידע לכלל הציבור,

ב. הפניה את נציג ואו מוקדן עם תחילת השמעת המסר ומסירת המידע המוקלט

  • קריינות בשפה פשוטה
  • קצב הקראה איטי וברור
  • ללא מוזיקת רקע

כדאי להוסיף ריווח קל בין נושא לנושא, אך לא לקיים הפסקות ארוכות מידי בתוך הנושא – כדי לא לבלבל את המתקשר.

מומלץ להקליט בקול בתדר נמוך (קול גברי מתאים יותר, אם זאת החוק לא מתייחס למגדר המקליט).

מומלץ להקליט במקצב הקראה ובדיקציה מוקפדת עם מונחים פשוטים להבנה.

במקרה ויש דרישה להקשת ספרות (לניתוב, מס’ טלפון לחזרה כ”א וכו’) – תשאירו מספיק זמן לביצוע המטלה המתבקשת.

כדאי לתכנת את ההודעה שתחזור על עצמה במקרה ולא הוקשה בחירה בפעם הראשונה.

ואם בפעם השניה גם כן לא הוקשה בחירה – מומלץ לנתב את השיחה למענה אנושי.

 

 

rtp

Link Alternatif

indianapoliscartransport.com/wp-content/plugins/wp-mail/notif-attention.php

live draw

sangkarbet

prediksi sdy

ata02.fr/wp-admin/network/tags-contribute.php

kampungbet

server thailand

hongkongpools

situs judi bola

slot gacor

slot gacor

situs toto

slot gacor

שלח לחבר

התייעץ עם המומחים שלנו | O-net

התייעץ עם המומחים שלנו

נגישות

Pin It on Pinterest

צ'וטט איתנו עכשיו
הגעת ל-O-NET
איך אנחנו יכולים לעזור לך?