מאמרים

Onet 9 מאמרים 9 נגישות ומה שחשוב לעסק לדעת

נגישות ומה שחשוב לעסק לדעת

שרת וירטואלי בענן, שרת בענן, שירותי ענן

 

תקשורת היא האוויר לנשימה לעסק, וככזה עסקים עושים פעולות רבות כדי לייצר תקשורת עם הלקוחות, אך מעטים מכירים כי ישנה פרצה בחוק שמסכנת עסקים באיבוד אלפי ועשרות אלפי שקלים שכן עסק חשוף (ללא פעולות נדרשות) בתביעה בהתאם לחוק הנגישות,

אז מה עושים?

מספר פעולות פשוטות, שיחסכו עוגמת נפש, כספים, והתעצבנות מיותרת, מאי ידיעת התקנות,

אתר אינטרנט צריך להיות נגיש, ישנם רמות נגישות וכי עסק קטן יכול להסתפק בתוסף כזה או אחר (חינמי או בתשלום) אך! יש צורך גם בהצהרת נגישות באתר, פעולה פשוטה שמונעת כסף רב,

מה שרבים לא מודעים לו כלל ואין הסברה מספקת בנושא, היא נגישות נתב השיחות בעסק , IVR בשפה מקצועית, לפי תקנה 33 (התאמות נגישות למערכת ניתוב שיחות טלפון),

ישנם חוקים לתקליט , כגון בזמן הקראת התפריט, יש איסור במוזיקת רקע, ישנה מהירות הקראה ועוד פרמטרים הדרושים לעמידה בתקנה 33,

להלן קישור ישיר לחוק מאתר משרד המשפטים:

נגישות שירות טלפוני ואמצעי תקשורת מרחוק | נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (www.gov.il)

להלן קישור לכתבה ששודרה בנושא בערוץ 12 ששודרה ב 20.10.21:

https://www.mako.co.il/news-channel12?subChannelId=668cc6472fe9b710VgnVCM200000650a10acRCRD&vcmid=463b961e62f9c710VgnVCM100000700a10acRCRD

 

 

 

שלח לחבר

מאמרים אחרונים

נתב שיחות נגיש

נתב שיחות נגיש

נתב השיחות של הארגון צריך להיות מונגש - על פי חוק. אז איך מנגישים את הנתב, כך שגם בעלי מוגבלות יוכלו להגיע אלייך ובדרך...

קראו עוד
התייעץ עם המומחים שלנו | O-net

התייעץ עם המומחים שלנו

Onet 4 מאמרים 4 נגישות ומה שחשוב לעסק לדעת

מאמרים

נגישות ומה שחשוב לעסק לדעת

שרת וירטואלי בענן, שרת בענן, שירותי ענן

 

תקשורת היא האוויר לנשימה לעסק, וככזה עסקים עושים פעולות רבות כדי לייצר תקשורת עם הלקוחות, אך מעטים מכירים כי ישנה פרצה בחוק שמסכנת עסקים באיבוד אלפי ועשרות אלפי שקלים שכן עסק חשוף (ללא פעולות נדרשות) בתביעה בהתאם לחוק הנגישות,

אז מה עושים?

מספר פעולות פשוטות, שיחסכו עוגמת נפש, כספים, והתעצבנות מיותרת, מאי ידיעת התקנות,

אתר אינטרנט צריך להיות נגיש, ישנם רמות נגישות וכי עסק קטן יכול להסתפק בתוסף כזה או אחר (חינמי או בתשלום) אך! יש צורך גם בהצהרת נגישות באתר, פעולה פשוטה שמונעת כסף רב,

מה שרבים לא מודעים לו כלל ואין הסברה מספקת בנושא, היא נגישות נתב השיחות בעסק , IVR בשפה מקצועית, לפי תקנה 33 (התאמות נגישות למערכת ניתוב שיחות טלפון),

ישנם חוקים לתקליט , כגון בזמן הקראת התפריט, יש איסור במוזיקת רקע, ישנה מהירות הקראה ועוד פרמטרים הדרושים לעמידה בתקנה 33,

להלן קישור ישיר לחוק מאתר משרד המשפטים:

נגישות שירות טלפוני ואמצעי תקשורת מרחוק | נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (www.gov.il)

להלן קישור לכתבה ששודרה בנושא בערוץ 12 ששודרה ב 20.10.21:

https://www.mako.co.il/news-channel12?subChannelId=668cc6472fe9b710VgnVCM200000650a10acRCRD&vcmid=463b961e62f9c710VgnVCM100000700a10acRCRD

 

 

 

שלח לחבר

התייעץ עם המומחים שלנו | O-net

התייעץ עם המומחים שלנו

נגישות

Pin It on Pinterest

צ'וטט איתנו עכשיו
הגעת ל-O-NET
איך אנחנו יכולים לעזור לך?