מרכז הידע

Onet 4 Knowledgebase 4 שחרור מייל מערכת הסינון ותפעול המערכת

שחרור מייל מערכת הסינון ותפעול המערכת

שרת וירטואלי בענן, שרת בענן, שירותי ענן

במדריך הבא נראה כיצד לתפעל בצורה פשוטה וקלה את תיבת הסינון שלנו,

ראשית ניכנס למערכת בכתובת:

https://as.o-net.co.il

מסך כניסה למערכת הסינון

מסך כניסה למערכת הסינון

נזין את כתובת המייל שלנו ואת הסיסמה,

במידה ואיננו יודעים את הסיסמה, להלן מדריך מפורט:

מדריך לקבלת סיסמה למערכת הסינון

כעת שנכנסו למערכת נקבל את המסך הבא:

Quarantine

Quarantine

אנו נמצאים בלשונית "Quarantine", כל המיילים שנמצאים במסך הזה, הינם מיילים שנחסמו ע"י מערכת הסינון,

from = כתובת השולח

to = כתובת הנמען

subject = נושא המייל

Date = תאריך המייל

score = ניקוד המייל , מתבצע ממספר פרמטרים במערכת ומאלגוריטם חכם לסינון ומניעת ספאם, וירוסים , רוגלות, ווירוסי כופר!

במידה וברצוננו לשחרר מייל, נוכל ללחץ עליו פעמיים ולראות את תוכן המייל לפני שחרור:

Email_Spam_Details

Email_Spam_Details

במסך שנפתח (בעת לחיצה על המייל פעמיים),

נוכל לקבל את כל הפרטים על המייל, ולבחון אותו לעומק,

כגון: מאיזה כתובת נשלח, לאיזה נמען נשלח, מה שם השרת וכתובתו ועוד פרטים נוספים,

בלשונית הבאה באותו מסך "View Message" נוכל פיזית לראות את המייל ותוכנו:

View_Message

View_Message

בלשונית הבאה באותו מסך "View Sourc" נוכל לראות נתונים טכניים מעמיקים, שמיועדים בעיקר לתמיכה,

בלשונית האחרונה "Option" נוכל האם לאחר בחינה של המייל לשחררו,להכניסו לרשימה ה"לבנה" או למחוק אותו מרשימת ההסגר (מיילים חסומים ימחקו אוטומטית לאחר 30 יום!)

As_Quarantine_Option_Email

As_Quarantine_Option_Email

במידה ונלחץ על Release, המייל ישוחרר ואוטומטית יכנס לתיבת הדואר!

בכל שאלה \ בעיה צוות המומחים לשירותכם בכל עת,

בכתובת פורטל התמיכה:

  • https://169.co.il
  • בצ'ט
  • בטלפון התמיכה : 073-7368094
  • ובכתובת המייל: support@o-net.co.il

תמיכה Onet, מובילים בשבילך!

התייעץ עם המומחים שלנו | O-net

התייעץ עם המומחים שלנו

Onet 4 Knowledgebase 4 שחרור מייל מערכת הסינון ותפעול המערכת

מרכז הידע

שחרור מייל מערכת הסינון ותפעול המערכת

שרת וירטואלי בענן, שרת בענן, שירותי ענן

במדריך הבא נראה כיצד לתפעל בצורה פשוטה וקלה את תיבת הסינון שלנו,

ראשית ניכנס למערכת בכתובת:

https://as.o-net.co.il

מסך כניסה למערכת הסינון

מסך כניסה למערכת הסינון

נזין את כתובת המייל שלנו ואת הסיסמה,

במידה ואיננו יודעים את הסיסמה, להלן מדריך מפורט:

מדריך לקבלת סיסמה למערכת הסינון

כעת שנכנסו למערכת נקבל את המסך הבא:

Quarantine

Quarantine

אנו נמצאים בלשונית "Quarantine", כל המיילים שנמצאים במסך הזה, הינם מיילים שנחסמו ע"י מערכת הסינון,

from = כתובת השולח

to = כתובת הנמען

subject = נושא המייל

Date = תאריך המייל

score = ניקוד המייל , מתבצע ממספר פרמטרים במערכת ומאלגוריטם חכם לסינון ומניעת ספאם, וירוסים , רוגלות, ווירוסי כופר!

במידה וברצוננו לשחרר מייל, נוכל ללחץ עליו פעמיים ולראות את תוכן המייל לפני שחרור:

Email_Spam_Details

Email_Spam_Details

במסך שנפתח (בעת לחיצה על המייל פעמיים),

נוכל לקבל את כל הפרטים על המייל, ולבחון אותו לעומק,

כגון: מאיזה כתובת נשלח, לאיזה נמען נשלח, מה שם השרת וכתובתו ועוד פרטים נוספים,

בלשונית הבאה באותו מסך "View Message" נוכל פיזית לראות את המייל ותוכנו:

View_Message

View_Message

בלשונית הבאה באותו מסך "View Sourc" נוכל לראות נתונים טכניים מעמיקים, שמיועדים בעיקר לתמיכה,

בלשונית האחרונה "Option" נוכל האם לאחר בחינה של המייל לשחררו,להכניסו לרשימה ה"לבנה" או למחוק אותו מרשימת ההסגר (מיילים חסומים ימחקו אוטומטית לאחר 30 יום!)

As_Quarantine_Option_Email

As_Quarantine_Option_Email

במידה ונלחץ על Release, המייל ישוחרר ואוטומטית יכנס לתיבת הדואר!

בכל שאלה \ בעיה צוות המומחים לשירותכם בכל עת,

בכתובת פורטל התמיכה:

  • https://169.co.il
  • בצ'ט
  • בטלפון התמיכה : 073-7368094
  • ובכתובת המייל: support@o-net.co.il

תמיכה Onet, מובילים בשבילך!

התייעץ עם המומחים שלנו | O-net

התייעץ עם המומחים שלנו

נגישות

Pin It on Pinterest

צ'וטט איתנו עכשיו
הגעת ל-O-NET
איך אנחנו יכולים לעזור לך?