המרכזייה של Onet נוחה, נגישה מכל מקום, וגם השיחות מוקלטות באופן אוטומטי, כיף לענות לשיחה מהמחשב , עם או בלי אוזניה, אולי עם הטאבלט בישיבה, עם המרכזייה של ONET הכל אפשרי!
שירות "עקוב אחרי" מאפשר לכם להפנות שיחות למרכזייה ולהנות מזמינות ואיכות שיחה גבוהה, ונוחות בלתי מתפשרת, הרי הכי נוח לנו בעמדת עבודה :-).
שירות "כוכבית 72" מאפשרת להעביר את השיחות למרכזיה המתקדמת של ONET כמו למשל שיחות סלולריות או כל שיחה שמתקבלת שברצוננו להעביר למרכזיה המתקדמת של ONET.
יש מספר סוגים (4 סוגים) של "עקוב אחרי" :
1. הפניית כל השיחות באופן קבוע למספר מסויים.
2. הפנייה במצב שהמכשיר שמחייגים אליו כבוי, לא זמין או ללא קליטה.
3. הפניית שיחות באין מענה.
4. הפניית שיחות רק כאשר הקו שלך תפוס.
הפעלת השירות היא חינמית, וכל דקת שיחה נחשבת לדקת שיחה רגילה עבור יוזם השיחה, שיחויב עבור שיחה רגילה על פי התעריפים בחברת התקשורת שהוא נמצא בה, ובהתאם ליעד ממנו התקשר. לדוגמא, אדם שחייג מחו"ל, ישלם את השיחה מחו"ל עד לקו הבזק, ומקבל השיחה יחויב בגין עלות שיחה מהקו שלו אל היעד אליו ביצע את ההפניה.
כיצד מפעילים את השירות?
לאחר שקיבלתם הודעה על הפעלת השירות ועד שהוא יתבטל, יישמע צליל מקוטע בעת הרמת השפופרת.
לביטול השירות יש לחייג #72 ולהמתין לקבלת צליל אישור ואז להניח את השפופרת.
73* עקוב אחריי אם תפוס: שיחות הנכנסות לקו שלך יופנו ליעד שתבחר רק כאשר הקו תפוס (אם שירות שיחה ממתינה קיים בקו הטלפון שלך, השיחה לא תופנה, וחיווי על שיחה ממתינה יישמע כרגיל)
74* עקוב אחריי באין מענה: שיחות הנכנסות לקו שלך יופנו ליעד שתבחר רק אם לא תענה לאחר מספר צלצולים אשר ייקבע על ידך
71* עקוב אחריי בחוסר זמינות: שיחות הנכנסות לקו שלך יופנו ליעד שתבחר רק כאשר קו הטלפון אינו זמין